APRIL TOPPEN

Vad är er returpolicy?

Om du inte är helt nöjd med ditt köp kan du returnera varan inom 14 kalenderdagar efter leverans om varan uppfyller villkoren:

  1. Den returnerade varan måste vara i sin originalförpackning (detta gäller inte om det är en felaktig produkt som returneras);
  2. Varorna får inte ha skadats av köparen; Föremålet måste vara oanvänt och ha ett säljbart utseende (oskadade etiketter, säkerhetspolicy etc.)
  3. Föremålet får inte installeras eller kombineras med andra varor (t.ex. vatten, kaffe osv.) efter leveransen så att de blir oskiljaktiga.
  4. Den returnerade varan måste ha samma delar som den hade när den mottogs av köparen;
  5. När man returnerar en vara måste man tillhandahålla, foton av den förpackade varan inuti/utanför, och en skriftlig begäran om retur av varor;
  6. Säker förpackning av returen är kundens ansvar. Om paketet skadas under transporten på grund av dålig förpackning måste de kostnader som uppstår täckas av kunden.

Vid retur står Du som kund för returfrakten tillbaka till oss och är ansvarig att paketet kommer fram till oss säkert. Alternativt, Kontakta oss på [email protected]. Då bokar vi en DPD / Post Nord kurir åt dig och debiterar 79.00 kr. för frakt- och administrationskostnader.

Viktigt: Efter 14 dagar accepteras inte returer om inte produkterna godkänns som felaktiga. Om varan misstänks vara felaktig, men om ett fel inte upptäcks efter en kontroll av tjänsten, debiteras köparen för frakt till tjänsten och tillbaka.

Är det här svaret användbart? 3 3