PÅSKTOPPEN 

Vanliga frågor

Jag missar hela tiden min leverans. Vad ska jag göra?

Om ett leveransförsök misslyckades, vänligen kontakta leveranstjänsten och ordna ett andra försök.
Om paketet inte tas emot inom en viss tidsperiod kommer leveranstjänsterna att skicka tillbaka det till lagret och en ny leverans kommer att vara tillgänglig så snart paketet har anlänt säkert tillbaka till lagret. En ansvarig representant kommer att kontakta dig i sådana scenarier och skicka om paketet en gång till.

Är det här svaret användbart? 0 2

Vad händer om mitt paket skadas under leveransen?

Undersök noggrant ditt paket så snart det anländer. Om någon av dina beställda produkter har skadats (oavsett om skadan är synlig eller dold) under transporten ska du rapportera skadan till transportföretaget inom 14 dagar. Transportskador måste också rapporteras till Coffee Friend inom 14 dagar efter att du har mottagit din beställning. Du kan göra det genom att kontakta oss via e-post på [email protected] eller telefon på +358 405 217 000.

Är det här svaret användbart? 1 2

Jag fick fel produkt. Vad ska jag göra?

Vi ber alla kunder att kontrollera sina ursprungliga beställningar och jämföra sina produkter med webbplatsen när de får dem. Om du tror att du har fått fel produkt eller om det saknas artiklar i din beställning, vänligen kontakta oss via e-post på [email protected] eller per telefon på +358 405 217 000 inom 14 dagar från mottagningsdatumet.

Är det här svaret användbart? 0 2

Vad händer om jag inte har fått min beställning?

När din beställning har behandlats och skickats får du ett e-postmeddelande med spårningsinformation. Om du inte har fått något e-postmeddelande ska du se till att kontrollera din skräppostmapp också. Om du inte har fått ditt spårningsnummer kan du kontakta oss via e-post på [email protected] eller telefon på +358 405 217 000 för att få reda på detaljerna om din beställning.
Vi rekommenderar starkt att du kontrollerar spårningsinformationen ofta för att undvika att paketet omdirigeras tillbaka till vårt lager.

Är det här svaret användbart? 0 2

Information om COVID-19

Även om vi fortsätter att skicka beställningar till kunderna så snabbt som möjligt, vänligen räkna med vissa leveransförseningar. På grund av den nuvarande globala COVID-19-situationen som vi står inför som samhälle upplever vi förseningar i både vår leveranskedja och frakttider från transportörer.

De flesta beställningar skickas fortfarande i tid, men räkna med upp till 3-5 extra arbetsdagar för att dina beställningar ska kunna skickas.

Tack på förhand – inte bara för din lojalitet mot Coffee Friend, utan också för ditt tålamod!

Är det här svaret användbart? 0 2

Erbjuder ni expressleverans?

För närvarande erbjuder vi inga expressleveranser.

Är det här svaret användbart? 1 5

Var kan ni leverera beställningar?

Vi levererar beställningar i hela Sverige. För leverans till utlandet, kontakta vår kundtjänst via e-post på [email protected] eller telefon +358 405 217 000.

Är det här svaret användbart? 2 3

Vilken tid kommer leveransen att anlända?

Alla försändelser levereras mellan kl. 8.00 och 19.00.

Är det här svaret användbart? 3 3

Kommer jag att meddelas före leveransen?

Ja! Kuriren kontaktar dig per telefon före leveransen.

Är det här svaret användbart? 3 2

Är det möjligt att spåra min försändelse?

Ja! Försändelsens spårningsnummer skickas till din e-post när försändelsen lämnar lagret. Om du har valt att hämta varorna i butiken informerar vi dig om beställningen via meddelande eller samtal.

Är det här svaret användbart? 5 3

Hur lång tid tar det innan min beställning levereras?

Utvalda varor packas och skickas inom 1-2 arbetsdagar efter betalning. Leveranstiden beror på vald leveransmetod. Försändelsens spårningsnummer anges när försändelsen lämnar vårt lager. Viktigt: Beställningar som görs efter kl. 12.00 skickas nästa arbetsdag.

Är det här svaret användbart? 4 4

Vilka är de möjliga leveransmetoderna och leveranstiderna?

Kurirleverans: 3-5 arbetsdagar.

Är det här svaret användbart? 3 15

Kan du inte hitta svaret? Kontakta oss

Chatta med oss

På arbetsdagar, mellan kl. 07.00 och 15.00, svarar vi omedelbart

Ring oss

På arbetsdagar, mellan kl. 07.00 och 15.00, svarar vi omedelbart +46 73 081 33 34